Powiat Ostrołęka: Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad mieszkańcom Powiatu Ostrołęckiego

1 min czytania

Uprzejmie informujemy, że terenem działania Powiatowego Rzecznika Konsumentów jest Powiat Ostrołęcki (ziemski).

Zgodnie z właściwością, Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie może wykonywać zadań przypisanych do miasta, a więc obsługiwać klientów, którzy są mieszkańcami miasta Ostrołęki.

W sprawach indywidualnych, bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać pod numerami Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220 oraz 22 290 89 16, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora.

Konsumenci będący mieszkańcami Powiatu Ostrołęckiego(pow. ziemski) mogą zgłaszać do Powiatowego Rzecznika Konsumentów wnioski o pomoc i podjęcie interwencji drogą pisemną, elektroniczną i osobiście: pl. gen. J. Bema 5, pok. 29, tel. 29 764 28 15 wew. 161,

Starostwo Powiatowe w Ostrołęce,

powiatostrolecki.pl/2991/powiatowy-rzecznik-konsumentow-udziela-porad-mieszkancom-powiatu-ostroleckiego.html

Autor: krystian